FB fan-page

my facebook fan page: Crazy Passion of Maria

niedziela, 16 listopada 2014

Vege-Pancakes Marysi :)

Vege- Pancakes, to coś nowego zarówno na blogu, jak i u mnie w domu. Zainspirowała mnie ostatnio moja współlokatorka, jestem mądrzejsza o ciekawostkę (którą pewnie nie jeden z was już znał od dawien dawna), iż jajka możemy zastąpić bananem :D Tak więc liczę na to, iż nie tylko Veganin spróbuje mojej wariacji na pancakesy :D

Składniki:

* jedna szklanka płatków błyskawicznych (owsiane)
* 1 i 1/2 szklanki mleka sojowego
* 2 dojrzałe banany
* ok 1/3 szklanki tartych migdałów
* łyżka cukru z prawdziwą wanilią
* pół łyżeczki proszku do pieczenia

Wykonanie:

Blenderujemy mleko z płatkami, robimy to samo po dodaniu bananów. Dodajemy cukier i proszek do pieczenia, miksujemy i sprawdzamy konsystencję. Ja musiałam dodać 1/3 szklanki tartych migdałów, aby osiągnąć gęsty płyn (przypominał lekko konsystencję gęstego kefiru). Wszystko odstawiamy na ok 30 minut i smażymy jak normalne pancakes.

Życzę smacznego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz